Ciekawostki o rodzince Cat

Hej!
Dziś chciałabym powiedzieć co nowego u mojej rodzinki.
1.Zmieniłam mojej simce kolor włosów.Najpierw pasemka fioletowe a następnie końcówki zielone a pasemka różowe a reszta włosów czarna.
2.Dodałam jej dużo tatuaży nie wiem czy to wszystkie: gałązka,motylek,płyta,nutka,gwiazdka,kotek(był już)gwiazdeczki.
3.Zrobiłam jej jasno różowy make up.
4.Jeśli chodzi o kotki to:
a)Daiana urodziła 2 nowe kocięta: Pumking(chodzi o dynie),Cókiereczka
b)Klejnot miał urodziny;)
To chyba wszystko co zrobiłam dzisiaj w grze.
A teraz parę fotek:

dwa koteczki

majsterkuje wpidżamie

Harakey coś je

Praca mojej simki(SPA)

Wow! ile kotków

złamany drapak

koteek niszczy

moja simka z lodem!

kotek ma urodzinki

tu widać tatuaże

moją simkę żondli rój

czary rękoma
Podoba wam się moja simka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.