Lord Dark Merga

SWAWOLNY NATRĘT

EJ ZOBACZ!

TO DOPIERO WRÓŻKA EMO

CZARY MARY FOKUS POKUS

OSMOLONY SIM

JAKIŚ WILKOŁAK

TA CZARNA PLAMA TO WRÓŻKA

NA MIOTLE

CHCESZ ZOSTAĆ MOJĄ DZIEWCZYNĄ?

URODZINY NA RANDCE

CMOK!

ŚWIĘTUJEMY URODZINY

OCH KOCHANIE

AURA

JA LATAM!

BIEGAM

BLASK WRÓŻKI

ZNOWU WILKOŁAK

ŚWIECI

SIM UMIERA

DO DOMU

NOWA OSOBA W RODZINIE

PRZEJAŻDŻKA
Lord Dark Merga to mój nowy sims. Jest narazie najlepszy.
Coś o nim:
-Jest faciem emo(można tak powiedzieć)
-Jest czarownikiem
-Planuje we wszystkich umiejętnościach być najlepszy
-Ma super muskuły
-Dobry facet dla panny


*To jego domek bez opisu jak po przednie :
 
*A oto jego fotki:
ZA OKNEM

W WANNIE

MEDYTACJA

MASZYNA DO KRĘCENIA

LORD DARK MERGA

CZY ZJEŚĆ SAŁATKĘ CZY NIE?

WYCISKAMY OWOCKI

KA-RA-TE

KA-RA-TE

ZPRAWDZAMY GROBOWIEC

ZOMBII

ZAMIESZANIE

PDMUCH OGNIA

CZAR NA DUCHA
SPACER W PIDŻAMIE

WZMACNIANIE MASZYNY

PO KAMIEŃ

GRA W UDERZANIE GNOMA

WYCISKANIE OWOCÓW

ZABAWA MAGIĄ (FAJNY EFEKT?)

BITWA NA PODUSZKI

ZAPRASZAM CIĘ NA RANDKĘ

JEGO DZIEWCZYNA


 NOWE ZDJĘCIA PRZESUNĘŁY MIĘ SIĘ NA GÓRĘ SORKI


6 komentarzy:

  1. Pewnie nie wiesz jak wyłączyć ząbiaki, co???

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest Emo??? Ty chyba emo na oczy nie widziałaś xd Hahahahah!!! Sprawdź sb w Wujku Google :3

    OdpowiedzUsuń
  3. w wizytowym nie wygląda jak emo zresztą zmieniłąm mu strój xd

    OdpowiedzUsuń
  4. z resztą on ciągle chodzi wizytowym

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.