nowa simsowa rodzinka

Nowa simsowa rodzinka nazywa się Cristal. Jest tu tylko jedna simka Glamor Cristal. Glamor jest wróżką. Oto ona:





Jej domek z opisem dodam jutro czyli dziś ale później. Napisałam tak ponieważ gdy to piszę jest godzina 00:03. Do dzisiejszego jutra pa pa!


A teraz domek z opisem:
 
 Na razie tyle...Pewnie będzie więcej fotek. Pa pa


Ok, nowe fotki simki. Powiem tylko tyle, że wyjechała do Paryża ;)
obściskiwanie się

skok na ramiona

swawolny natręt

lataanie po rynku

jedzenie tacy serów

wstawanie z łóżka

mycie pod prysznicem

czytanie nowego przepisu

jedzenie naleśników

spanie na kanapie

podróż do domu

 To były zdjęcia z Paryża....

Ciągle dodaje fotki, bo ciągle gram tą rodzinką. Więc nowe fotki:

AURA

wróżkowa pułapka

latam po parku

udany psikus

żarcik

bheee

gotuje

śpię

odprężam się

fajny basen?

tak,to mój ogródek

latanie z bliska

swawolny natręt

skaczę

jeeee

pożaaaaar!
 Drugie piętro domku mojej simki:
 ta simka zaadoptowała sobie syna oto syn:
 Nowe foteczki mojej Glamer, Damiana iii Angeliki która jest wilkołakiem.
No to się gapcie:





bawiący się kotek

mój domek w budowie

totem

przemiana

gramy na pianinku

grabimy liście

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.