Jednorożce rządzą

To jest post o mojej nowej rodzince. A właściwie nie tworzyłam jej sama. Stworzyłam ją razem z Sim wilkiem. Oto parę jej fotek (rodzinki):


Jednorożce stworzone przez SimWilka:
A oto simka stworzona przez ze mię (Sweet Simke):
Izabell Pony w komisie

Izabell próbuje wejść na jednorożca


Izabell na Celestji




Nowe fotki:
w końskiej stajni

dziki koń

Luna trenuje

obce zwierzęta na mojej parceli

patrze przez teleskop

Karmie obcego źrebaka

i tu też

szczotkuje źrebaka

jednorożec skacze przez przeszkody

tęcza nad jednorożcem

mój adoptowany kolorowy piesek

wszystkie jednorożce razem

przy basenie

moja simka chemikiem

jakaś babka

na Celestje

galopuje z Celestją

telepotracja

spadam z konia

spacer w pidżamie (zkąś to znam;))

mój adoptowany piesek w basenie

LUNA stoi

teleportacje

śpiąca Celestia

z śodła

tęcza -cza-cza

iha ha ha

moja ulubiona sweet focia ♥

3 komentarze:

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.