Bolt-ciekawe historie

To są wymyślone historie moich simów. Dam tu też ich foty.
Waleri Bolt- Była kiedyś sławną simką....Niestety poraził ją piorun i się znowu odrodziła i nazwała się Bolt.
Stefan Bolt- Był kiedyś sławnym mechanikiem i  poraził go prąd i nazwał się Bolt.
Maciek Bolt- Był sławnym nastolatkiem i przy pracy chemicznej poraziło go  i nazwał się Bolt.


cz2 Fotki:
Waleri Bolt

Stefan Bolt

Maciek na randce z Nicki(nie moja simka)

D'J Maciek

Waleri & Stefan

patrze w gwiazdy

przy ognisku
Nowe foteczki ps. komentujcie:
Stefan gra w grę wideo

Waleri na fotelu

Maciek gra na gitarze

Waleri staje się wilkołakiem

cała rodzina razem

Waleri-----Wilkołak

Może to zrobimy?

Ja latam!

Analizuje skałę kosmiczną

Stefan jest naukowcem

Karaoke

śpiący wróżek

śpiący wilkołak

nie wróżek a lata

aura kreatywności

zombi zżera mi sałatę

wróżko park

tak wygląda w środku

zombi-wróżko-wilkołak

Drapie żonę po brzuszku

moje maleństwo

aport żono, aport

tyyy słodziutka!

jak ty się zachowujesz?

golas D'J

za zombi labolatorjum


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.