Simsowa rodzinka♥♥

Hej!
Mam takom simsową rodzinkę w niej skład wchodzą:
Amanda Honey-Człowiek- jej matką jest Faragonda Amanda była wychowywana przez ludzi dopiero potem dowiedziała się,że jest z magicznych stron.Ma egzamin na wróżkę,syrenę,czarownicę.
Faragonda Tree- Czarownica-młode wróżki i czarownice
Goccia Water- Wróżka (w mojej "zabawię" Sirenna czyli pół wróżka pół syrena-ma pokonać ród syren,hahahaah)
Hiacynta Fire- Ognista wróżka przyjaciółka Gocci
Chcę do tego zrobić filmik ale niee mam pomysłów- pomożecie??Napisze ktoś dla mię scenariusz np coś takiego:
A.H:(dialog)
F.T:-*-
G.W:-*-
H.F:-*-
A tu fotki simów:





 Sesja z egzaminu Amandy:
Goccia
-*_

1.Test jedzenie fasolki żelka

Faragonda sprawdza tor przeszkód

Faragonda w magicznym polu

Test 2 skok na trampolinie

Rodzinka w polu

Test 3 lot na magicznej miotle

Wejście na egzamin

Teleportacja

Wszysy

Faragonda  zapala magiczny ogień

Hiacynta tłumaczy Amandzie jak przejść egzamin

Otwarcie drogi to egzaminu

Na miejscu

Jak przejść egzamin?

szybciej przechodź uhu!

Skok

Przygotowanie...

Test na syrenę ślizg

Ogień się zapalił

test 3 gaszenie pożaaru

test 3 gaszenie pożaaru

Wejście wróżki

Na bombe!
 Napiszecie scenariusz-może jakaś nagroda-ty wymyślasz nagrodę i dyplom.
Zgłaszajcie się! Znacie mój mail? ania.disco@gmail.com
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.