Rodzinka Dovre


Ostatnio porobiłam zdjęcia mojej rodzince, która już nie istnieje bo nie mogę jej odtworzyć. To smutne dlatego obraziłam się na moje simsy, ale jeszcze w zamian pogrzebu dodam ostatnie ich zdjęcia.

Nick naprawiający komputer.


Nick ulepsza umywalkę.


Ewelina gada przez telefon.


Nick dorasta do dorosłego (bo przedtem był młodym dorosłym )


Tak wyglądała Sandra kiedy dorosła na nastolatkę.


Tak wyglądała Wiktoria gdy dorosła na nastolatkę (oczywiście ja zmieniłam
ciuchy i fryzurę ;3



Mój kotek Fiona.


Najlepszy przyjaciel Nicka (Wilkołak)


Nick robi postępy w czarowaniu !


Nie pamiętam jak on się nazywał, ale jest nowy.


To ten chłopiec jak jest trochę starszy(Jest on w pokoju Patryka, który  się wyprowadził ).



Mój sim  Nick robi horror  w domu Wolfów :D



Nick rzuca na nią klątwę higieny.




Nick zamienia ją w ZOMBIE 



Rzuca na nią klątwę nawiedzenia :)


Później rzuca na nią klątwę pęcherza 


Mój sim dręczy nową osobę(Wampira)


I następny ZOMBIE 


Następny czar się szykuje 


Ogień ~!


Spalony...


I znowu następny czar ;D


Teraz go zamroził :)


Przyczepił się do innego sima...do  tej babci która siedziała na tamtym bujanym krzesłem.


Ropucha~~~~


Z bliska mordeczka...nawet jest trochę urocza, te duże ślepka :]


Musi go wreszcie roztopić.


Biedaczek ~~


No wreszcie musiało do tego dojść, został po nim tylko proch :)


Kosiarz zabiera go do lepszego miejsca.
Przynajmniej już nikt go nie będzie dręczył ;p


Wita się z Kosiarzem.


A później go podrywa...co za niewierny facet !


Wiktoria dorasta i będzie młodym dorosłym !


Tak samo jak Sandra, która znów zrobiła głupią minę ;)






Już przebolałam, że ta rodzinka zniknęła, ale w głębi serca nadal za nimi tęsknie :(


4 komentarze:

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.