Jak pobierać...

Cześć.

Jakoś ostatnio przestałam robić zdjęcia moim simom w grze. I zaczęłam pobierać różne ubrania.
Dobraaa teraz instrukcja jak zainstalować przedmiot w grze.
(pokazuje na screenach)

Krok1.
Wpisujesz w google co chcesz pobrać:
Jak widać wpisałam,że chce pobrać ubrania.
Nie musicie tego wpisywać jak znacie stronki z dodatkami,z resztą macie taką zakładkę na moim blogu^^.

*Jeśli jesteście zalogowani na the sims resource macie to macie  fajnie.

Przejdźmy dalej;)
Krok.2
Przeglądamy na ubrania i wybieramy które nam się podoba:
Mnie się spodobała taka oto sukienka:
















Krok3. Naciskamy na nią i tam powinien być znaczek dowland:
I jest:
I na niego naciskamy i ściągamy!



Krok4.
Otwieramy folder narzędny:

-----I mamy widzimy taki znaczek
Naciskami prawym klawiszem myszki na niego....

.....będzie komenda kopiuj
a gdzie mamy go wkleić?


Wklejamy go: dokumenty--- Electronic Arts---The sims3---Dowlands--- I mamy obiekt w grze!
I jesteśmy happy XD
Ps. Jeżeli obiekt się nie zainstaluje sam,wchodzimy w start gry the sims 3 potem pobrane i sami instalujemy.

Mam nadzieje,że wszyscy zrozumieli instrukcje? Jeśli nie piszcie komentarze w zakładce m"Macie pytania?"
Pa :)

6 komentarzy:

  1. A te całe pobieranie jest darmowe? I... skąd to pobierać ;-; Podasz po prostu adres stronki? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. darmowe jest w zakładkach the sims resource.

      Usuń
    2. ale to tam jest kurcze rejestracja... a masz coś bez?

      Usuń
    3. Są rzeczy z różnych blogów możesz sobie poszukać masz bez rejestracji ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie to opisałaś :) Jasno i zrozumiale, przyda się to wielu simsomaniakom. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Przydatna notka! Kocham twój blog < 3

    Skomentujesz simowy blog?
    http://loveworldthesims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.