Nudy.

Cześć.
Czekam na ferie od gwiazdki, cały czas siedzę na kompie i strasznie mi się nudzi. A moje simsy strasznie tną! Szczególnie przy CAS.Odinstalowałam parę  rzeczy ale one się nie usunęły.
Przy graniu oglądałam otwarcie igrzysk olimpijskich-nawet mi się podobało to przedstawienie,podobno całość trwała 3godziny! Śmieszne było to,że w trakcie musiałam pójść do sklepu i jak wróciłam akurat szła reprezentacja Polski :)

Okej dosyć gadania czas na zdjęcia z mojej dłuuugiej gry:

Bardzo ładne są krajobrazy zimowe w simsach.

Banny poszła z Ango na siłownie.

Perra ^^

Całusek.

Obrót!
Ango podarował bukiet róż.

Zaraz się zjedzą.

Helen czesze Kerri.


                                                                    
                                                                 Screeny ze wczoraj, ona jest już wykasowana...

             A tak wyglądają teraz GOOGLE :D
                                                 
                                     
Już nie długo V.I.P-em zostanie...
...Magda Blue!

Podobają wam się piosenki dodane na bloga? Chcecie coś zaproponować do play listy?
Pa.        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.