Alicorna Rainbow

Hej.
Dziś stworzyłam nową rodzinkę. Jest w niej jedna simka o imieniu Alicorna Rainbow. Jest czarownicą. Nazwałam ją Rainbow ponieważ gdy zaczęłam ją tworzyć na niebie pojawiła się tęcza.
Tak wygląda Alicorna:













I inne zdjęcia z nią:
Alicorna w kuchni.

Nowy styl Alicorny.


Czarownica uczy się grać na fortepianie.

Bada portal.
Aktywowała portal!

Czas na sztukę.

Magia...

Gofery nocą.

I patrzy przez teleskop.
Rodzinka Laind jeszcze nie jest usunięta i jeszcze nie będzie. Mam ochotę nakręcić filmik z Alicorną.
By.

2 komentarze:

  1. Ale ona jest śliczna ♥♥
    Muszę kupić sims 3 nie z tego świata@-@

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna simka :) Cudne jej ubranka dobrałaś!
    Ooo, zrobiłaś mi smaka na gofry.. xD

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.