Nowy szablon+rodzinka

Hej.
Jutro szkoła :( potem nauka...
Nudziło mi się więc zrobiłam nowy szablon na blog. Wcześniej też zrobiłam nową rodzinkę bliźniaczek. Są to dwie blondynki nie pamiętam jak mają na nazwisko ale za to pamiętam ich imiona.
Jedna nazywa się Allina a druga Terry(imię dla chłopaka :D). Terry jest na nagłówku a ta inna simika jest z zupełnie innej rodzinki której już nie ma.
 Obejrzyjcie sobie zdjęcia (na zdjęciach jest Terry, Allina ma proste włosy bez grzywki i makijaż)

  Jeszcze pokaże wam moje dwa nagłówki i takie tam zdjęcie :)
Piękne :*

Nagłówek (Powstał z nudów)

Zdjęcie w tle na facebook'a
Podobają wam się zdjęcia i nagłówki?
I jeszcze jedna super wiadomość....
...Za cztery dni premiera the sims 4
*Miałam sobie kupić edycje premium ale jednak kupuje sobie zwykłą wersje.
Do kolejnego postu :P
Pa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.