Nowa rodzinka +opowiadanie.

Sul!Sul!
Niedawno stworzyłam kolejną rodzinkę w The sims 4. Bardzo dobrze mi się nią gra. Jest w niej simka Kitty Bookeys miała ona męża, który spłonął przy włączaniu kuchenki miał na imię Rob.
Tą rodzinką gram na kodach. Mieszkają w nowym mieście Newcrest. 

Grając tą rodzinką wpadłam na pomysł. Dla tego też mam dla was opowiadanie ze zdjęciami czyli fotostory.


******Szalona Wdowa******

        Kiedyś było nam razem dobrze...  Nawet bardzo dobrze! Ale ty... Musiałeś... musiałeś mi ugotować przepyszny obiad. Niestety Ci nie wyszdeł. Potem rozległ się TEN pisk! Okropny pisk, który śnił mi się po nocach. Dobrze, że prawie o tym zapomniałam. Prawie czasem o tym myślę. Co by było gdybyś nie ruszał tego okropnego piecyka. Tylko ja go umiem włączać. Ty nawet nie chciałeś przeczytać instrukcji! Bo sam wiedziałeś jak uruchomić ten głupi piecyk... Który Cię ZABIŁ! Spłonąłeś w żywym ogniu. Tak spłonąłeś. Nie wiedziałam co zrobić! Oczywiście uciekłam. Chodź włączył się alarm straż nie przyjeżdżała... Remiza jest 10 km od naszego domu. Postanowiłam zaryzykować. Starałam się ugasić te wstrętne płomienie. Było strasznie gorąco.
 W końcu upadłeś... I już Cię nie było.



 Miesiąc myślałam o tym przerażającym dniu. Wciąż o tym myślę ale już zapominam. Wiem! Nie powinnam o tym zdarzeniu i o Tobie zapomnieć ale jest mi z tym bardzo ciężko. Ubrałam się nawet dla ciebie na czarno. Chodziłam tak przez dwa tygodnie. Później stwierdziłam- po co tracić życie na przeszłość... Lepiej myśleć... o przyszłości!








Tak od razu lepiej się poczułam już o Tobie nie myślę. No może czasem komuś wspomne jaki byłeś wspaniały.
 Po roku stałam się szalona. Przefarbowałam włosy. Na jaki kolor?-Różowy. Chciałbyś mnie zobaczyć w różowych włosach? Zdjęcia w za światy nie mogę wysłać. Nawet żadnego kontaktu nie mogę z Tobą nawiązać. Szkoda, ale to nie moja wina, sam włączyłeś to głupie urządzenie! Teraz ja sama boje się je włączyć!
 Zmieniłam także styl jestem bardziej imprezowa! Imprezy, przyjęcia, dyskoteki to super sprawa! Muzyka, tłum ludzi w barach! A, że jestem bogata mogę pozwolić sobie na więcej!
Zobaczymy co wydarzy się na kolejnych imprezach. Ty! Żałuj. Żałuj ,że chciałeś sam chciałeś to włączyć!
~Kitty Bookeys


*****

Pewnie zrobię więcej części tego opowiadania. Taaa. Nie zrobiłam zdjęć jak była w klubie. Podoba wam się "okładka" opowiadania? :> Czekacie na więcej? 
Papatki.

3 komentarze:

  1. Zapraszam na pierwszy rozdział opowiadania ! :)
    http://poczekaj-odetchnij.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do czytania i komentowania mojego nowego bloga o Simsach.
    http://ts4-with-susan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne opowiadanie. zapraszam do mnie http://tyna-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.