Kilka fotek i wyjaśnienia :)

Hejo!
  Dawno nie pisałam postów... W końcu postanowiłam coś napisać! Nie pisałam  ponieważ po wakacjach długo nie grałam w simsy i dopiero od nie dawana znowu zaczęłam grać. Z resztą z samą podstawą do czwórki nudno się gra. Na święta pewnie dostane the sims 4 witaj w pracy i możliwe, że posty będą  pojawiać się częściej.
   Od ostatniego posta pojawiło się wiele pakietów i akcesori do gry. Na razie  ich nie potrzebuje więc sobie ich nie kupuje za jedne akcesoria płaci się 39zł... 

 Ok teraz kilka fotek, jeszcze nie wiem jakie to będą fotki :) zaraz się zobaczy.

Rozmowa w basenie.

Bla, bla, bla...

Cmoook!
 Romantyczny ślub przy basenie:


Trenujemy w piwnicy :D
 Ok, to tyle na dziś... Taki sobie post.
Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.