Moje nowe dodatki do the sims 4

Siemka!

Niedawno miałam 17 urodziny i dla tego kupiłam sobie nowe dodatki do the sims 4. Które wybrałam? Postanowiłam kupić zestaw dodatków 1. Jest w nim wytworne przyjęcie, dzień w spa i perfekcyjne patio.

Moja gra w simsy stała się dzięki nim o wiele lepsza. Moi simowie mogą teraz odprężyć się w spa, zjeść truskawkę z fontanny czekoladowej a po tym wszystkim wejść do wanny na patio.

Pokaże wam kilka screenów z gry!

Stworzyłam też nową simke Amelie Candypear.

Dwie simki mojej kuzynki w domowej saunie.

Amelia pije sok z fontanny.
Lawendowa woda i maseczka...

O! Napije się soczku.

Masaż w spa. -Co za odprężenie!

Dlaczego ona wyszła naga ze spa? :p

-Ommm medytacja ...

Wreszcie mam dwa akcesoria! I moi simowie są teraz modniejsi, mogą robić więcej interakcji. Simsy są super-polecam, hehe.

Do kolejnego posta :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.