Pierwsze wrażenia z nowego dodatku-miejskie życie

Sul Sul!

Ja już po szkole...Gram sobie właśnie w nowiutki dodatek the sims 4 miejskie życie!
Jeszcze wszystkiego nie obejrzałam...

Przeprowadziłam sima Oliviera Queena do San Myshuno! Jest tam niesamowicie. Ponieważ Olivier jest bogaty wprowadził się do dzielnicy bogaczy.

Byłam już z nim w klubie karaoke oraz grałam w kosza...No i gadałam z kibelkiem xD Przede mną jeszcze tyle zwiedzania.WOW
Nie oglądałam jeszcze CAS. Zrobię to potem.


Zobaczcie na foteczki są niesamowite!A to nowe miasto jest najlepsze!!! Te widoki z wieżowców!
Oli puszcza bańki :3

To jest super sprawa xD

Gadający kibel i patrzcie wyświetla hologramy!
Oli i Barry śpiewają w klubie karaoke, niestety Olivierowi to słabo wychodzi...


Koszykówka!

Ponieważ Barry i Olie się długo znają, Barry otrzymał klucze od mieszkania.


Jak przyjemnie...
A na koniec cudowny widoczek z okna :



TEN DODATEK JEST ŚWIETNY POLECAM!

3 komentarze:

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.