OMG to już 2018!

Sul! Sul!


Przypomniało mi się, że mam nadal tego bloga hihi...
Tak...Zaczął się rok 2018! WOW! Ja w tym roku zdaje maturę i pewnie nie będę zaglądać na tego bloga eheheh.
No ale jak będę mieć super pomysł do coś napisze xD


Ostatnio znowu wciągnęłam się w granie the sims 4. Tak mam dodatek psy i koty i ciągle tworze Welsh Corgi Pembroke, gdyż mam właśnie takiego psiaka i nazywa się Mesia. Mam też rudego kota 😊 Raz go stworzyłam w simsach, ale wyszedł jakiś dziwny...


A tu jakieś nowe fotki z moje grania hehehe:


To są właśnie Mesia i rudy koteł- Zdzisio

Moja simska Tylor Swift z kotkiem xD

Jakaś simka z adoptowanym pieskiem

Kotek Tylor Swift 

OK niewiem kiedy będzie kolejny post xD

Bajo!


Zapraszam :
Mia_Games Mój kanał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.