Nowe akcesoria.

Hej!

Postaram się pisać regularnie...

Dobra na the sims 3 store znalazłam informacje,że już 12 września na rynku pojawią się nowe akcesoria. Miałam to napisać to już jakiś tydzień temu ale ciągle o tym zapominałam...
A oto dowód:

Gra kosztuje 39.00PLN


I tu jeszcze opis:

Wprowadź cały szyk i blask Hollywood prosto do domów Twoich Simów za pomocą pakietu akcesoriów The Sims™ 3 Film! Przygotuj scenę dla wyjątkowych opowieści z dekoracjami, wyposażeniem i strojami z charakterystycznymi motywami inspirowanymi ikonicznymi gatunkami filmowymi. Mając do dyspozycji szeroki wybór obiektów, od strasznego łóżka z krypty, do teksańskiego kapelusza, snuj opowieści o zamaskowanych samozwańczych stróżach porządku oraz kowbojach (i kowbojkach) z Dzikiego Zachodu. Szukaj inspiracji, aby tworzyć przerażające opowieści grozy. Wystrój swoich Simów jak gwiazdy wielkiego ekranu.
<tu więcej informacji>

Zamierzacie nabyć te akcesoria? Ja na raczej go kupię.

1 komentarz:

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.