Z życia syrenki...

No hej.

Moja mała syrenka poznała dziś faceta i zmieniła kolor łusek. Oczywiście jej facet też stał się syrenką.
No to teraz najważniejsza część postu,fotki:
























Mam tych fotek więcej,ale dziś nie będę ich podpisywać .
Cze

2 komentarze:

  1. Różoffe łuski *-*
    Kurde też chcę Rajską Wyspę :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey, weszła byś na naszego bloga *.* Info

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.