Nowe foty Violey'ów


Hej. Co tam u was? U mnie wszystko w porządku. Dziś w simsach budowałam nowy dom rodzince Violey. To będzie ich"wakacyjny" domek. Sandra obcięła włosy a u Dove'a się nic się nie zmieniło.
Jutro kolejny rozdział historyjki. A i jeszcze coś, pobrałam i zainstalowałam Pose playera ale nie chcę się włączyć, tam chyba jest potrzebny jakiś kod-Może ktoś mi go podać?

I tradycja bloga fotki :D

Sandra -My latamy a normalni nie! Dove-Cicho!   

Tajemnicza twarz...

Ćwiczenia-ważna rzecz.

Ciekawe w co się zmieni rybcia?

Fajerwerki w pidżamie O.0

-Pokaż się kamyczku.

-Książko zmień się w złoto!

Stylizacja Sandry.

Duch z "maszyny".

Wspólna kolacja.

Dovuś się opala.



---Tak się zaczyna poprzedni rozdział rodzinki Violey---

YYYYY

-Śmierć przyjdzie jutro,uuuuu!

-Mnie podoba się ten pomnik a tobie?

Pa, do jutra (chyba)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.