Pamiętniki Banny Win

Cześć.
Wpadłam na pomysł, że będę pisać nowe opowiadanie o nazwie pamiętniki Banny Win.
Więc zacznijmy jej pamiętnik od dzisiejszej daty...

29/12/13
Witaj mój drogi pamiętniczku. Dzisiejszy dzień miną mi bardzo wolno. Mój szef zadzwonił do mnie i zawiadomił mnie, że mam występować na scenie podczas sylwestra. Ja oczywiście się zgodziłam ponieważ będę miała dużą wypłatę 250 simoleonów za godzinę a godzin jest 8. Będę musiała przy szykować sobie strasznie dużo ubrań. Dobra tyle o mojej pracy. Rano jak co dzień odebrałam gazetę i pocztę. Jakiś mój fan wysłał mi swoje zdjęcie z dzieciństwa. Było prze słodkie, ale niestety musiałam je mu odesłać. Dodałam też karteczkę, że nie przyjmuję poczty od fanów...
... Po codziennym odbieraniu poczty zrobiłam sobie śniadanie,ok nie ja tylko mój lokaj, ponieważ zaczynam pisać pamiętnik powiem, że lokaj nazywa się Dorian. Zrobił mi na śniadanie naleśniki z owocami. Były prze pyszne. Gdy z kończyłam jeść naleśniki poprosiłam Suzan moją "służącą" żeby zrobiła mi maseczkę. Dziś była to maseczka z truskawek. A po tym jak co tydzień wzięłam odprężającą czekoladową kąpiel. Czekoladową takkk. Potem dzień upłynął mi jak co dzień. Do zobaczenia jutro ty mój kochany pamiętniczku...
***
No i tak to będzie wyglądało :) Mam nadzieje, że podoba wam się dzień z życia mojej modelki.
Jeszcze dziś postaram się dodać fotki z "nowymi" pozami
###
Przygotowania do sylwestra

Pap...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.