:)

Cześć.
Jeszcze tylko w tym tygodniu trzy dni szkoły potem Boże Ciało i wolne a później jeszcze kilka dni i wakacje.
Wczoraj zdobyłam na ebooka Igrzyska Śmierci. Przeczytałam pierwszy rozdział. Ta książka ciekawie się zaczyna tylko według mnie jest źle zrobione tłumaczenie.
 ****
A teraz  konwertuje nowy króciutki odcinek Niebieskich pasemek. Zaraz go dodam.Pewnie będę odcinki dodawać w soboty.
     Gdy nie gram rodzinką z serialu zajmuję się rodziną Daily. Kasia zaadoptowała córkę. Bo była sama i smutna. W tej chwili nie pamiętam jak ona się nazywa. Córka użyła na sobie butelkowego ugryzienia wilkołaka i się dopasowała do matki. Kasia poznała też fajnego chłopaka na początku był on zbirem ale go "zresetowałam" i teraz jest przystojnym wilkołakiem. Rodzina wilkołaków spodziewa się dziecka.

Fotki:

Przemiana córki


Rodzinka w komplecie.

Katy uczy się alchemii a chłopak uczy się pisać.

Dmucha bańki w ciąży :)

Pierwsza przemiana.

Hehe,córeczka.

Wilkołak dotyka brzuszka.

Mała artystka, jest lepsza od swojej mamy.

przystulas w piżamie.

Tu macie link do nowego odcinka serialu:http://youtu.be/_ROU4EqUtMk
A i jeszcze zabawa(za 3pkt) Jaką czcionką jest napisany tytuł Niebieskie Pasemka?( w filmie)


1 komentarz:

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.