Pora na wilkołaka!

Suuuul! Sul!
Pod koniec maja miała wycieczkę nad morze i dlatego nic nie pisałam z resztą mówiłam,że tydzień mnie nie będzie.
  Gram już od jakiś trzech godzin w simsy. Byłby to krótszy czas gdyby nie to,że gra się strasznie zacina szczególnie w tedy gdy jestem w CAS.
  Teraz przejdźmy do wilkołaka a właściwie do wilkołaczki. Stworzyłam ją przedwczoraj (ale nie chciało mi się o niej w tedy pisać). Nazywa się ona Kasia Daily. Mieszka sama w dwupiętrowym domu. Jest dobra z alchemii ma czwarty poziom umiejętności. A jako wilkołak może już przenosić przeklęte ugryzienie.

A oto i Kasia:
Kasia Daily

Kasia jako wilkołak

Biegnie^^

Katy hoduje pszczółki.

Ale ona je...

Gapi się :)

Rzeźbiarka.

Motyyylki!!!!

"Kto dupe wypina tego jest wina."

Kamyczek.

Idzie Kasiunia.

Alchemia na sportowo.

Azalie.

Prywatny stawik.

Ładne oczka.
Hmmm.... Może jutro zrobię trzeci odcinek "Niebieskich pasemek".
Do jutra!

1 komentarz:

  1. Ciekawa osobowość z tej Kasi. ;) Nie grałam nigdy za wilkołaka, bo nie mam odpowiedniego dodatku. Fajne te zdjęcia, szczególnie spodobało mi się to ostatnie. ;)
    PS. U mnie na deszczpada007.blogspot.com nowa notka.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.