Juleka Memors

Hej!
Dawno mnie tu nie było... Chciałam odświeżyć ten blog nowym wyglądem ale mój program do robienia szablonów nie chciał przekazywać szablonów na blogger -_-
Za to pokaże wam jakie super tło udało mnie się zrobić :)
Niestety nie mogę go teraz dodać bo usunie się cały szablon...


Okey czas na drugą część notki czyli....

....Nową simke (podczas mojej nieobecności tworzyłam wiele rodzinek ale pokaże tylko niektóre)
dziś stworzyłam młodą dorosłą Juleke Memors.
Juleka uwielbia malować obrazy i robić drinki. Czasem wychodzi do baru a tam poznaje nowych przyjaciół.

Tost z serem :3

Jajecznica Ci się przypala

Bla bla bla

Pyszny drink

-Powiem Ci o moich nowych pomysłach.


Hehe

Dorzucamy kostki lodu
Podoba wam się Juleka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.