Mody+nowy wygląd

Siemka!
Pobrałam kilka modów do the sims4.
Są to: pozy (które dziś usunęłam...), leginsy (je też usunęłam, hehe), paznokcie oraz kombinezon( który mnie się strasznie podoba).

Zrobiłam simke, która jest ubrana w ten kombinezon oraz ma 'pomalowane' paznokcie

Niestety pozy działają tylko w CAS (narzędzie stwórz sima), są one nadpisane do animacji gdy wybieramy cechy naszego sima.

Mody znajdziecie na stronie: TheSimsResource
******
******
Teraz druga część notki czyli-NOWY WYGLĄD!
Ponieważ mój program do szablonów nie eksportował szablonów postanowiłam zmienić wygląd bloga na bloggerze.
Długo robiłam tło na nagłówek, ciągle zmieniałam rozmiary obrazu ale myślę, że mi się udał całkiem dobry nagłówek :)
Jest na nim znana nam simka Juleka Memors!

Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.