Dave Soy+Aktualizacja

Siemanko!


Wczoraj zaktualizowałam simsy i wiecie co dodała aktualizacja?
Nowe opcje płci! Teraz możemy ustawić zwykłą kobietę lub mężczyznę lub... kobietę która jest facetem albo na odwrót...Nazwałam to simwestyta :> Zauważyłam, że nie którym ta opcja się nie podoba, ale mi to nie przeszkadza.

     Na przykład simowie mają niektóre ciuszki fajniejsze niż te, które mamy u simek :3
Możecie też poczuć się jak osoba, która ma inne zdanie o swojej płci i możemy zobaczyć jak jej jest trudno w życiu...


Ok to taki wstęp.
Pokaże wam moją "męską kobietę", którą dziś stworzyłam :) Nazywa się ona Dave Soy...

Oto ona chodź ona myśli, że jest nim :) Takie do dziwne...
Co sądzicie o nowej aktualizacji ? Tolerujecie SIMwestytów?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.