Dave Soy-Ślub z kosmitką

Hejka!


Przez usunięcie płci u simów moja simka(sim) Dave wzięła ślub z kosmitką! Na początku nawet ja nie widziałam, że wybranka Dave'a jest kosmitką. Później Dave się o tym dowiedziała to było w trakcie randki. Kosmitka nazywa się Barbara. Oczywiście przez usunięcie płci Dave była panem młodym, nawet fajnie wyglądała w garniturze.
   Ślub wzięli w pałacach ogrodowych w  mieście Winderburg.

Popatrzcie na foteczki:

Dave biegnie na ślub



Tyle znajomych na ślubie
  

Barbara w nowym domu



Wypad po ślubie

Na basenie.
Co powiecie o młodej parze ? Ach... No tak zapomniałam powiedzieć, że oni będą mieli dziecko (oczywiście Barbara je urodzi xD Bo Dave(a) nie może...)


Jutro może zakupie nowy pakiet rozgrywki Zjedzmy na mieście :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.