Małe dzieci w the sims 4!!!

Heja!

Niedawno była nowa aktualizacja. Jak dotąd prawdopodobnie największa!
Dotyczy ona czegoś, czego chcieliśmy od początku wyjścia the sims 4!!! Są to małe dzieciaczki!
Tak Internet aż od tego huczy! Ja już grałam małą dziewczynką. Jest ona prze słodka.
Oprócz małych dzieci doszły nowe kolory ścian, podług, nowe meble i oczywiście nowe interakcje.


Oto i zdjęcie "promocyjne".  Są to znane nam postacie z gry tylko, że cofnięte to poziomu małego dziecka. Urooocze!!!
Znalezione obrazy dla zapytania małe dzieci the sims 4


Znalezione obrazy dla zapytania the sims 4






Na razie zrobiłam jedno zdjęcie z  mojej rozgrywki:


Tatuś kładzie córeczkę spać 
No to teraz czekać tylko na wampiry (24.01.17) :*
Kto czeka?

Podobają wam się małe dzieci  w the sims 4?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.