Wampiry już są!

Hej!
Właśnie gram sobie w najnowszy pakiet do the sims 4 WAMPIRY!
Gra się fantastycznie, każdemu polecam kupić ten pakiet.

Oczywiście zaczęłam grać tworząc nową postać w CAS. Stworzyłam simkę Belle DarkStars
 (podczas tworzenia  musiał przegrzać mi się komputer...ehh)
Simka bardzoo mnie się podoba. Jest zrobiona w czerwonej kolorystyce.

Dałam jej aspiracje dobra wampirzyca.

Oto i gwiazda dzisiejszego posta:
Bella w ludzkiej postaci

Bella podczas przemiany w wampira 
Zbudowałam wampirce skromny domek z małym basenem. Dom stoi w miasteczku Forgotten Hollow (klimat jest jak ze Zmierzchu, uwielbiam właśnie takie mroczne i tajemnicze miejsca)
Dodam go może w oddzielnym poście bo teraz bym musiała wyjść z simsów, żeby mieć zdjęcia domku ;)

Teraz czas na kilka nowych interakcji:



Mroczna medytacja 

Czytamy encyklopedie wampirologi

Soczek z ektoplazmy

Wampirzy sparing 

No niestety Bella się nie popisała :(

Kolega wampir mentoruje Belle (biedaczka straciła przy tym tyle wampirzej energii)

Czas do łóżka( Jak ona może w tym spać?)

No to tyle w dzisiejszym poście. Pakiet jak już mówiłam jest świetny!!! Ja jestem wielką fanką wampirów i fajnie jest wcielić się w taką postać w the sims 4. Wow.



Taa...Niestety origin się nie popisał, musiałam czekać na potwierdzenie płatności około godziny!

Do kolejnego posta! 💋

2 komentarze:

  1. folks whilst the bill changed into decided no longer to make some of the identical errors along with his 2d wife that he had with his first. "I used to agree with that my accomplice would be like my mother - with the introduced factor of intercourse.http://www.strongtesterone.com/reaction-male-enhancement/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania bloga.

Translate

© Agata | WioskaSzablonów | x.